Onze persoonlijke benadering zorgt zowel voor een gemotiveerd team van huishoudelijke hulpverleners als voor tevreden klanten

Persoonlijk contact en begeleiding op maat staan ​​voorop. Vanuit deze filosofie streeft Dnix naar een perfecte match tussen klant en huishoudelijke hulp.

We bieden een kwaliteitsdienst op maat van de klant

Onze office managers zijn blij om uw huis te bezoeken om alle huishoudelijke taken te dekken en om alle belangrijke zaken te bespreken. Ga je liever zelf naar kantoor? Onze deur staat natuurlijk altijd open voor iedereen. Wees welkom op onze kantoren!

Is dit uw eerste operatie met servicecontroles? begeleidt u bij de registratie als een nieuwe servicecontrolegebruiker, bij het creëren van een persoonlijke Sodexo-webruimte, bij het bestellen van servicecontroles, enz. We streven ernaar om een ​​kwalitatief antwoord te geven op alle vragen

Ons doel is om een ​​huishoudelijke hulp te vinden waar u zich prettig bij voelt. Daarom selecteren we onze huishoudhulp op basis van referenties, motivatie, flexibiliteit en betrouwbaarheid. Tijdens de eerste vergadering doorloop je samen het takenpakket en coördineer je elkaars verwachtingen. Op deze manier kan iedereen gaan samenwerken met een goed gevoel.

streeft er altijd naar om dezelfde huishoudelijke hulp aan de klant op hetzelfde moment thuis te brengen. Is uw vertrouwde huishoudelijke hulp afwezig? Wij bieden een vervanging indien gewenst. Op deze manier kunt u altijd rekenen op de nodige huishoudelijke hulp !

Onze huishoudelijke hulp kan rekenen op een persoonlijke contact persoon

Bij de kantoren staan ​​altijd gemotiveerde collega’s voor u klaar om u te helpen met al uw vragen.

Een kwalitatieve training wordt gegeven op basis van specifieke behoeften. Daarnaast is er een voortdurende training in productkennis en reinigingstechnieken.

Onze huishoudelijke hulpverleners kunnen rekenen op 100% correcte administratie en salarisverwerking..